بلبرینگ تیمکن در پمپ بشکه کش

کانتون شمالی، اوهایو ، 1 فوریه 2023 /PRNewswire/ — شرکت Timken (NYSE: TKR ؛  www.timken.com )، پیشرو صنعتی جهانی در یاتاقان های مهندسی شده و محصولات حرکت صنعتی، دارایی های رولبرینگ آمریکایی را به دست آورده است. شرکت (ARB)، تولید کننده یاتاقان های صنعتی مستقر در کارولینای شمالی . پیشنهادات ARB به مجموعه راه حل های بلبرینگ مهندسی شده Timken می پیوندد. ARB که دارای یک پایگاه بزرگ نصب شده در ایالات متحده و تجارت پس از فروش قوی است، در سال 2022 بیش از 30 میلیون دلار فروش داشته است .

ریچارد جی. کایل، رئیس و مدیر اجرایی تیمکن، گفت: «ترکیب نهایی بازار، پایگاه مشتری و موقعیت پس از فروش ARB با مدل تجاری تیمکن ما مطابقت دارد. ما مفتخریم که از ARB و کارکنان آن در شرکت تیمکن استقبال می کنیم.

ARB تقریباً 190 نفر را استخدام می کند و تأسیسات تولیدی را در Hiddenite و Morganton، NC اداره می کند.

تیمکن این معامله را با پول نقد تامین کرد.

درباره شرکت تیمکن
شرکت تیمکن (NYSE: TKR ؛  timken)  مجموعه رو به رشدی از یاتاقان های مهندسی شده و محصولات حرکت صنعتی را طراحی می کند. با بیش از یک قرن دانش و نوآوری، ما به طور مداوم قابلیت اطمینان و کارایی ماشین آلات و تجهیزات جهانی را بهبود می بخشیم تا جهان را به جلو حرکت دهیم. Timkenدر سال 2021 4.1 میلیارد دلار فروش داشت و بیش از 18000 کارمند در سراسر جهان دارد که از 43 کشور فعالیت می کنند. تیمکن در میان مسئولیت‌پذیرترین شرکت‌های آمریکا  توسط نیوزویک، اخلاقی‌ترین شرکت‌های جهان توسط Ethisphere، و بهترین کارفرمایان آمریکا، بهترین کارفرمایان برای فارغ‌التحصیلان جدید  وبهترین کارفرمایان برای زنان  توسط فوربس.

Koshin_FP-25_25L_2512_en_0905

بندرگاه امن

برخی اظهارات موجود در این نسخه (شامل اظهارات مربوط به پیش‌بینی‌ها، برآوردها، برنامه‌ها و انتظارات شرکت) که ماهیت تاریخی ندارند، بیانیه‌های «آینده‌نگر» در مفهوم قانون اصلاح دعاوی اوراق بهادار خصوصی در سال 1995 هستند. به‌ویژه، اظهارات مربوط به انتظارات مربوط به عملکرد مالی مورد انتظار آتی کسب و کار تازه خریداری شده، آینده نگر هستند. شرکت هشدار می دهد که نتایج واقعی ممکن است به دلیل عوامل مهم مختلفی از جمله: ناتوانی در ادغام موفقیت آمیز کسب و کار تازه به دست آمده در عملیات شرکت یا دستیابی به هم افزایی مورد انتظار مرتبط با تحصیل؛ اثرات منفی بر کسب و کار تازه به دست آمده در نتیجه درگیری ها و خصومت های جهانی؛ و تغییرات نامطلوب در بازارهای ارائه شده توسط کسب و کار جدید. عوامل دیگری در پرونده های شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار مورد بحث قرار گرفته است، از جمله گزارش سالانه شرکت در مورد فرم 10-K برای سال منتهی به 31 دسامبر 2021، گزارش های سه ماهه در مورد فرم 10-Q و گزارش های جاری در مورد فرم 8-K.

به جز مواردی که توسط قوانین اوراق بهادار فدرال الزامی شده است، شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تجدید نظر عمومی هر بیانیه آینده نگر، خواه در نتیجه اطلاعات جدید، رویدادهای آینده یا موارد دیگر، ندارد. از جمله گزارش سالانه شرکت در مورد فرم 10-K برای سال منتهی به 31 دسامبر 2021، گزارش های فصلی در مورد فرم 10-Q و گزارش های جاری در مورد فرم 8-K. به جز مواردی که توسط قوانین اوراق بهادار فدرال الزامی شده است، شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تجدید نظر عمومی هر بیانیه آینده نگر، خواه در نتیجه اطلاعات جدید، رویدادهای آینده یا موارد دیگر، ندارد.

از جمله گزارش سالانه شرکت در مورد فرم 10-K برای سال منتهی به 31 دسامبر 2021، گزارش های فصلی در مورد فرم 10-Q و گزارش های جاری در مورد فرم 8-K. به جز مواردی که توسط قوانین اوراق بهادار فدرال الزامی شده است، شرکت هیچ تعهدی برای به روز رسانی یا تجدید نظر عمومی هر بیانیه آینده نگر، خواه در نتیجه اطلاعات جدید، رویدادهای آینده یا موارد دیگر، ندارد.