بشکه های حمل و نقل سر باز

درام های حمل و نقل سر باز با درب دارای قسمت های بالایی باز هستند که دسترسی بدون مانع را برای ریختن و پر کردن فراهم می کند. همچنین به عنوان درام های روباز شناخته می شود، دهانه وسیع آنها برای ریختن و جمع آوری مواد غلیظ و چسبناکی که به سختی قیف می شوند، مانند شربت ها، چسب ها، روغن ها و جاذب ها ایده آل است. آنها را می توان با درب های سازگاری که با یک حلقه قفل اهرمی یا پیچ و مهره ایمن می شوند بسته شوند. درام های سر باز معمولاً برای حمل و نقل و ذخیره سازی محتویات خطرناک و غیر خطرناک فله استفاده می شود.

درام حمل و نقل سر باز فولادی

درام حمل و نقل سر باز فولادی
درام های سر باز فولادی در برابر ضربه، استفاده طولانی مدت و بارهای سنگین مقاومت می کنند. ساختار بادوام آنها وزن بیشتری را نسبت به درام های پلاستیکی تحمل می کند و در صورت افتادن یا ضربه خوردن فرو می رود و نمی شکند. فضای داخلی درام فولادی با روکش اپوکسی-فنولیک (روکش دار) یا یک بازدارنده زنگ ملایم (بدون روکش) برای جلوگیری از تشکیل زنگ زدگی درمان می شود.

نام تجاری: GRAINGER APPROVED

پوشش اپوکسی فنولیک

حلقه پیچ

حلقه قفل اهرمی

بدون پوشش با بازدارنده زنگ

حلقه پیچ

حلقه قفل اهرمی

Loading…

درام های حمل و نقل سر باز پلاستیکی

درام های حمل و نقل سر باز پلاستیکی
درام های سر باز پلاستیکی مستعد خوردگی نیستند و برای نگهداری طولانی مدت مایعات و موادی مانند مواد شیمیایی، دارویی، محصولات غذایی، روان کننده ها و مواد شوینده ایده آل هستند. وزن آنها کمتر از درام های فولادی است و در هنگام حمل و نقل راحت تر جابه جا می شوند.

UN Rating Liquids: Not Rated

Brand: GRAINGER APPROVED

Loading…

درام های حمل و نقل سر باز فیبر

درام های حمل و نقل سر باز فیبر
این درام های سر باز فیبر سبک وزن هستند و در برابر خوردگی حساس نیستند. فیبر زیست تخریب پذیر است، زنگ نمی زند و برای نگهداری طولانی مدت کالاهای جامد و مواد خشک، مانند پودرها، مواد دارویی، غلات و مواد شوینده ایده آل است.

Brand: GRAINGER APPROVED

حلقه قفل اهرمی

Loading…

درب کشویی

Loading…

درام حمل و نقل سر باز از جنس استنلس استیل

درام حمل و نقل سر باز از جنس استنلس استیل
درام های حمل و نقل سر باز از جنس استنلس استیل در برابر خوردگی مقاوم هستند و اغلب در مصارف غذایی و بهداشتی که در آن رطوبت یا رشد باکتری ها نگران کننده است استفاده می شود. همچنین به عنوان بشکه های سر باز از جنس استنلس استیل، در برابر آسیب های ناشی از ضربه، استفاده طولانی مدت و بارهای سنگین مقاومت می کنند. ساختار بادوام آنها وزن بیشتری را نسبت به درام های پلاستیکی تحمل می کند و در صورت افتادن یا ضربه خوردن فرو می رود و نمی شکند. کاربردهای معمولی این درام ها شامل نگهداری و حمل و نقل محصولات غذایی و آشامیدنی، مواد شیمیایی و دارویی است.

Drum Material Grade: Type 304

Drum Closure: Bolt Ring

Brand: GRAINGER APPROVED

Loading…
توجه: در دسترس بودن محصول بر اساس زمان واقعی است و به طور مداوم تنظیم می شود. پس از تکمیل سفارش محصول برای شما رزرو خواهد شد.