پمپ های ضد خوردگی عمودی

پمپ های ضد خوردگی عمودی

پمپ های گریز از مرکز عمودی ساخته شده از پلاستیک مقاوم در برابر خوردگی (PP، PVC، PVDF). ساخت آنها در طول های سفارشی آنها را برای هر عمقی عالی می کند، در حالی که محور پمپ آنها، روکش پلاستیکی و ساخته شده در یک تکه بدون تکیه گاه های میانی، به هیچ وجه از تهاجم شیمیایی نمی ترسد. استفاده از پمپ های محور عمودی، نیاز به دهانه در کف مخزن را از بین می برد و امکان پمپاژ اسیدها را با ایمنی کامل فراهم می کند.
پمپ های ترموپلاستیک عمودی بدون تکیه گاه میانی

به عنوان پمپ: سفارشی

پمپ های عمودی سری AS. بدون طول استاندارد، آنها با هر مخزن با حداکثر عمق 3 متر سازگار می شوند. مجهز به یک جفت بوشینگ که توسط مایع پمپاژ شده شسته می شود. حداکثر سرعت جریان: 90 m³ / ساعت. حداکثر هد: 55 متر wc مواد پلاستیکی ساختمانی: PP، PVC، PVDF.

جزئیات بیشتر

پمپ های شیمیایی عمودی در PP برای کارهای سنگین

پمپ های GP: نرخ جریان بالا

پمپ های عمودی سری GP. ساخته شده از بلوک های پلی پروپیلن جامد، پمپ های شیمیایی بسیار مقاومی هستند که برای کارهای سنگین و عملیات مداوم ایده آل هستند. حداکثر طول: 3000 میلی متر. حداکثر سرعت جریان: 200 m³ / ساعت. حداکثر هد: 42 متر توالت
مواد پلاستیکی ساختمانی: PP.

جزئیات بیشتر

پمپ های عمودی کنسول با شفت کنسول

پمپ های BS: بدون بوش

پمپ های عمودی سری BS. پمپ های کنسولی بدون قطعات کشویی. برای پمپاژ مایعات یا مایعات خورنده ساینده با تمایل به تشکیل لایه‌پوش. ساخته شده در طول های ثابت: 400، 550، 700، 90 میلی متر. حداکثر سرعت جریان: 55 m³ / ساعت. حداکثر هد: 30 متر wc مواد پلاستیکی ساختمانی: PP، PVC، PVDF

جزئیات بیشتر

پمپ های عمودی مقاوم در برابر اسید با پروانه عقب

پمپ های GA: برای مایعات کثیف

پمپ های عمودی سری GA. با پروانه های ضد گرفتگی و فضاهای داخلی بزرگ، می توانند حتی سیالات خورنده بسیار کثیف (رشته ها، مواد جامد یا سایر ناخالصی ها) را پمپاژ کنند. در نسخه با و بدون بوش موجود است. حداکثر سرعت جریان: 32 m³ / ساعت. حداکثر هد: 20 متر wc مصالح ساختمانی: PP، PVC، PVDF.

بوشینگ های مقاوم در برابر خوردگی برای پمپ های عمودی Savino Barbera

بدون پشتیبانی میانی

در پمپ های گریز از مرکز عمودی ما همه چیز به گونه ای طراحی شده است که به سادگی عملکردی و از نظر شیمیایی مقاوم باشد. ما بین موتور و پروانه هر گونه تکیه گاه میانی را حذف کرده ایم: تنها عنصر هدایت کننده شامل یک جفت بوشینگ سایش، با شستشوی مستقیم و بدون نیاز به روغن کاری است که در قسمت انتهایی شفت پمپ (به جز مدل های کنسولی) قرار دارد. که بدون قطب نما هستند). پیکربندی بدون بوش های میانی عمر پمپ ها را افزایش می دهد و تعمیر و نگهداری را ساده می کند. مواد بوش: PTFE پر شده، سرامیک متخلخل و کاربید سیلیکون.

مواد ترموپلاستیک

پروانه های پلاستیکی (پلی پروپیلن) مناسب برای مایعات خورنده

PP (پلی پروپیلن)

پرکاربردترین پلیمر ترموپلاستیک برای تولید پمپ های گریز از مرکز ضد اسید است. در برابر اکثر محلول های قلیایی و اسیدی مقاومت خوبی دارد و بسته به غلظت مایعات تهاجمی تا دمای 80 درجه سانتی گراد قابل استفاده است.

پروانه های PVC مقاوم در برابر خوردگی برای کاربردهای شیمیایی

پی وی سی (پلی وینیل کلرید)

مواد پلاستیکی با مقاومت عالی در برابر اسیدها، بازها، محلول های نمکی و ترکیبات آلی: اما معمولاً PVC برای پمپاژ هیپوکلریت سدیم (NaClO) استفاده می شود. در دمای پایین ترد می شود. دمای کارکرد آن بین 40 تا 60 درجه سانتی گراد است.

پروانه های PVDF برای پمپاژ مواد شیمیایی غلیظ

PVDF (POLIVINILDENFLOURURO)

ترموپلاستیک فلوئوردار با مقاومت استثنایی در برابر خوردگی و دما. PVDF طیف وسیعی از کاربردها را دارد اما برای اسیدهای بسیار غلیظ ایده آل است. برای برخی از پایه های معدنی مانند سود سوزآور مناسب نیست. دمای کارکرد: حداکثر 100 درجه سانتیگراد

ساوینو باربرا هیچ گونه اجزای فلزی را در تماس با مایع پمپ نمی کند

سایر نقاط قوت

  • طراحی فشرده ایده آل برای فضاهای صنعتی کوچک.
  • اجزای ضروری که به راحتی در طول زمان جدا می شوند.
  • تعمیر و نگهداری بدون نیاز به مهارت خاصی.
  • قطعات یدکی حتی سال ها پس از اولین عرضه در دسترس است.