آیا پمپ بشکه کش دمای پایین و سرما را تحمل میکند؟

در دهه گذشته، پمپ های حرارتی به طور پیوسته راه خود را به خانه های آمریکایی بیشتری باز کرده اند. یک نقطه عطف بزرگ در سال گذشته وجود داشت که آنها با اختلاف زیادی از کوره های گازی در فروش سالانه پیشی گرفتند.

اما هوای سرد طوفانی در غرب میانه فرود می‌آید که این هفته ، بسیاری از صاحبان خانه‌ها را به این فکر می‌اندازد: آیا پمپ‌های حرارتی هنوز در دماهای انجماد کار می‌کنند؟

کارشناسان و طرفداران برق‌رسانی می‌گویند که این کار را انجام می‌دهند – و حتی در هوای سرد، باز هم می‌توانند کارآمدتر و برای آب و هوا بهتر از کوره‌ها و دیگ‌های بخار با سوخت‌های فسیلی باشند.

پمپ حرارتی الکتریکی یک واحد گرمایش و سرمایش یکپارچه است که در اصل یک تهویه مطبوع است که در دو جهت کار می کند. در تابستان، مانند یک واحد AC سنتی عمل می کند، گرما را از خانه پمپ می کند و هوای خنک شده را در داخل گردش می کند. در زمستان گرما را وارد خانه می کند. شاید تعجب آور به نظر برسد، اما حقیقت دارد. حتی زمانی که هوای بیرون به شدت سرد است، هنوز گرما در دسترس است. با سردتر شدن هوا، پمپ های حرارتی باید سخت تر کار کنند و انرژی بیشتری مصرف کنند تا آن گرما را استخراج کنند.

 پمپ بشکه کش حتی در هوای سرد

پمپ‌های حرارتی الکتریکی نسبت به کوره‌های گاز یا نفت که بسیاری از خانه‌ها را گرم می‌کنند، انرژی کارآمدتری دارند. این کوره ها با سوزاندن سوخت گرما تولید می کنند. در تئوری، به ازای هر واحد انرژی ورودی، آنها تنها می توانند یک واحد انرژی خروجی تولید کنند. در واقع، حتی کارآمدترین کوره های گازسوز نیز 100 درصد سوخت خود را به گرما تبدیل نمی کنند. برخی از آنها همیشه در فرآیند تبدیل گم می شوند.

پمپ های حرارتی، در مقابل، گرما تولید نمی کنند. آن را منتقل می کنند. این به آنها اجازه می دهد تا در برخی موارد به کارایی بیش از 300 درصد دست یابند. سام کالیش، رئیس پروژه‌های ویژه در Rewiring America، یک گروه حمایتی غیرانتفاعی، گفت: از آنجایی که پمپ‌های حرارتی کارآمدتر هستند، استفاده از پمپ‌های حرارتی برای خنک کردن و گرم کردن خانه‌ها می‌تواند به صاحبان خانه کمک کند در قبوض آب و برق خود صرفه جویی کنند.
یک جعبه مستطیل شکل با یک دریچه بزرگ و گرد در کناری که روی سقفی صاف نصب شده است. چند ابزار روی یک ورق در پایه قرار دارند. آسمان خاکستری است و لایه ای از یخ بیشتر سقف را پوشانده است.
کندانسور پمپ حرارتی در دنور. حتی در هوای سرد، پمپ‌های حرارتی الکتریکی نسبت به کوره‌های گاز یا نفت که بسیاری از خانه‌ها را گرم می‌کنند، انرژی کارآمدتری دارند. دیوید زالوبوفسکی / آسوشیتدپرس

مالکان خانه می‌توانند هزاران دلار در هزینه‌های انرژی سالانه با ایجاد تغییر صرفه‌جویی کنند. در مین، جایی که استفاده از پمپ حرارتی در حال رشد است، اما جایی که اکثر خانه‌ها هنوز نفت می‌سوزانند، بر اساس تحلیلی از Efficiency Maine ، یک مدیر مستقل که مدیریت ایالت را بر عهده دارد، برنامه های صرفه جویی در انرژی

بسیاری از پمپ بشکه کش

که برای آب و هوای سرد ساخته می شوند، دارای قیمت های بالایی هستند. برای کاهش این ضربه، یک اعتبار مالیاتی فدرال از قوانین آب و هوایی و مالیاتی سال گذشته می تواند 30 درصد از هزینه های خرید و نصب، تا سقف 2000 دلار را پوشش دهد.

همانطور که محبوبیت آنها افزایش یافته است، پمپ های حرارتی به طور فزاینده ای موضوع تصورات نادرست و گاهی اوقات اطلاعات نادرست قرار می گیرند. بوده‌اند گروه‌های صنعت سوخت‌های فسیلی منشأ بسیاری از ادعاهای اغراق‌آمیز و گمراه‌کننده ، از جمله این ادعا که آنها در مناطقی با آب و هوای سرد کار نمی‌کنند و احتمالاً در هوای سرد شکست می‌خورند.

نزدیک به حالت عادی کار می کنند در حالی که پمپ های حرارتی در دماهای زیر صفر کارایی کمتری دارند، بسیاری از مدل ها هنوز در دمای منفی 13 درجه فارنهایت یا منفی 24 سانتیگراد . برخی از جدیدترین مدل ها حتی کارآمدتر هستند و بسیاری از کشورهای “سرد” مانند نروژ، سوئد و فنلاند به طور فزاینده ای از پمپ های حرارتی استقبال می کنند .

دکتر کالیش گفت: «ما در حال مشاهده شواهدی هستیم که نشان می‌دهد این افسانه توسط افرادی که علاقه عمیقی به اجتناب از استفاده از پمپ‌های حرارتی دارند، زنده نگه داشته شده است.

تروی مون، مدیر پایداری شهر پورتلند در ایالت مین گفت که صاحبان خانه می توانند اقدامات بیشتری را انجام دهند تا از پمپ های حرارتی خود حداکثر استفاده را ببرند، مانند آب بندی نشت ها و جریان های هوا و بهبود عایق. او گفت که صاحبان خانه ها همچنین می توانند کوره های موجود خود را به عنوان پشتیبان برای سردترین روزهای سال نگه دارند.
تصحیح : 23 فوریه 2023

نسخه قبلی این مقاله نحوه عملکرد پمپ های حرارتی در حالت خنک کننده را به اشتباه توصیف می کند. هیچ هوایی بین داخل و خارج منتقل نمی شود. آنها هوای خنک تری را به داخل ساختمان نمی کشند.

پوشش آب و هوای ما را کاوش کنید

آخرین خبرها پمپ بشکه کش

سرویس ملی هواشناسی اسامی طوفان ها را برای فصل طوفان اقیانوس اطلس 2023 منتشر کرده است که از اول ژوئن شروع می شود و تا 30 نوامبر ادامه دارد. در اینجا لیست کامل آمده است .

در 28 فوریه ، یک پوشش درهم و برف از برف و گل و لای به استقبال شهر نیویورک اولین بارش برف قابل توجه در یک زمستان گرم بی سابقه بود. آمد، زیرا سرانجام

دست‌کم ده‌ها نفر شدند . در اوکلاهاما در پی دو گردباد، بخشی از سیستم طوفانی که شمال شرق تگزاس پانهندل را درنوردید، در 26 فوریه در ایالت زخمی

چیزهای مفید برای دانستن

ایمنی در هوای سرد: زمانی که دما به شدت کاهش می یابد، بهتر است داخل آن بمانید. اگر مجبور به بیرون رفتن هستید، مراقب علائم سرمازدگی و هیپوترمی باشید .

در جاده: کارشناسان ایمنی توصیه هایی در مورد اینکه چگونه رانندگان گرفتار در برف گرفتار شده در طوفان برفی می توانند گرم و جمع آوری شوند را به اشتراک گذاشتند. نوک بالای آنها؟ آماده باش

هشدارهای گردباد: هشدار گردباد نیاز به اقدام فوری دارد. چه کاری باید انجام دهید در اینجا این است که اگر یکی از آنها سر راهتان آمد .

اثرات تغییر آب و هوا: دانشمندان توانسته اند بین سیاره ای که در حال گرم شدن است و طوفان ها، امواج گرما و خشکسالی ارتباط برقرار کنند. بوده است برقراری ارتباط مشابه با گردبادها دشوارتر .

آمادگی مالی: با افزایش هزینه و دفعات بلایای ناشی از آب و هوا، بستن منابع مالی خود برای یک فاجعه بسیار مهمتر از همیشه است .

تخلیه حیوانات خانگی: هنگامی که فاجعه رخ می دهد، زندگی حیوانات خانگی در میان آسیب پذیرترین افراد است. با برنامه ریزی از قبل می توانید از بدترین ها جلوگیری کنید .